نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌های درست و غلط لاغری را تشخیص دهید لاغر شدن آن قدرها هم سخت نیست. کمی اراده می‌خواهد ...

  تضمین سلامت زمستانی با این ۵ سبزی پایگاه خبری لقمه: برای این که با سرد شدن هوا هر وی...

  آسکورفیت بخورید! سرما نخورید! روزانه mg 5000 ویتامین C جهت پیشگیری از آنفولانزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
رژیم‌های غذایـی سخت ممـنوع! از دست دادن مو یکی از نگرانی‌های اصلی زنان و مردان می‌باشد. ریزش طبیعی مو تقریبا 100-125 تار مو در هر روز است که خوشبختانه جایگزین می‌شوند.
سه ماه قبل از بارداری چای سبز نخورید علت این قضیه آنتى‏ اكسیدان موجود در چاى سبز است كه فعالیت اسیدفولیك را مهار مى‏ كند.