نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تشعشعات مایکروویو در غذا باقی نمی ماند مایکروویو در مقابل سیستم های سنتی پخت ارجحیت بیشتر...

  آب سرد کبد را چرب می‌کند یک متخصص طب سنتی مصرف ترشی و خوراکی‌های سرد را موج...

  روش‌ های طبیعی برای دفع سنگ کلیه یکی از دردناک‌ترین علت‌های مراجعه به بیمارستان‌ها ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
هر ایرانی یک شربت فروتونیک / تنها مکمل آهن بر پایه یون در دنیا پایگاه خبری لقمه: اولین داروی آهن با ساختار یونی، به شکل فرآورده طبیعی با نام فروتونیک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط محققان ایرانی رونمایی شد.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
کشف حقایقی عجیب درباره چاقی قرار گرفتن در معرض موادی خاص در مدت زمان رشد جنین و یا در سال‌های نخست پس از تولد اغلب رشد معمول سیستم هورمونی بدن را دچار اختلال می‌کند و به رشد بیشتر سلول‌های چربی منجر می‌شود.