نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر فقط برای استخوان نیست علاوه بر مزایایی كه شیر و لبنیات برای سلامت استخوا...

  چگونه پوستی لطیف داشته باشیم تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ثابت می‌کند که ت...

  آنچه درباره چای کیسه ای نمی دانید چای‌های کیسه‌ای، محصولاتی فوری برای تهیه یک لیوان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

20 توصیه ناب تغذیه‌ای از امام رضا (ع)/ جلوگیری از زکام زمستانی با این خوراکی کسانی که به ضعف حافظه دچارند،‌ بهتر است همه روزه هفت مثقال کشمش سیاه، ناشتا بخورند و نیز سه تکه زنجبیل که در عسل خوابانده‌اند (زنجبیل پرورده) با کمی خردل ضمن غذای روزانه خود بخورند.
انواع آرد برای تهیه غذاها+ دستور پخت غذا وقتی می‌گوییم آرد، شاید فکر کنید آرد، آرد است دیگر؛ چه فرقی می‌کند! اما باید بدانید آردها با وجود ظاهر مشابه هم، بسیار متفاوت‌تر از آن هستند که شاید باورتان نشود.
ایمنی غذایی از مزرعه تا سفره،از خاک تا سلول وقتی صحبت از مزرعه به میان می‌آید ابتدا باید زنجیره مراقبت از خاک کشاورزی آغاز شود. آیا خاک که غذای انسان را تأمین می‌کند مورد مراقبت کافی قرار می‌گیرد؟ می‌دانیم که کود نامناسب، استفاده از آفت‌کش‌های مختلف که برای ازبین‌بردن آفات به کار می‌رود و...، می‌تواند خاک ما را آلوده کند.
بهترین و بدترین مواد غذایی برای مفاصل شما بیماری آرتروز انواع مختلفی دارد؛ اما برخی از نشانه‌ها و علائم در همه انواع این بیماری مشترک هستند؛ از جمله علائم مشترک انواع آرتروز می‌توان التهاب، سفتی، خشكی و درد در مفاصل نام برد.