نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  متخصصین تغذیه هالیوودی ها چه می گویند؟ اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری ...

  همه‌ی خانگی‌ها قابل اعتماد نیستند خرید بادمجان‌های سرخ و بسته‌بندی شده کارخانه‌ای و ...

  بهترین و بدترین بستنی ها را بشناسید بستنی یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که برخی افرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
ویتامین‌های مکمل چه کاربردهایی دارند بعضی روزها آنقدر سرتان شلوغ است که اصلا وقت آماده کردن خوراکی‌های مفید را ندارید و حداقل کاری که می‌توانید برای حفظ سلامت خود بکنید، تامین موادمغذی از طریق مکمل‌هاست.
راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
چگونه آشپزی کنیم تا غذا چاقمان نکند! ازآنجایی که کنترل جذب کالری یکی ازمهمترین جنبه های برنامه کاهش وزن است وفرد نباید به دلیل طعم مطبوع غذا این مسئله را نادیده بگیرد . شما می توانید با محدود کردن کالری مصرفی ازغذاهای مطبوع لذت ببرید .