نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه ای که تمرکز را زیاد می‌کند تحقیقات علمی جدید نشان می دهد که مصرف نارگیل تمرکز...

  بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور ...

  آلوده ترین بخش یخچال را بشناسید محمدرضا کمالی، کارشناس مبارزه با بیماریها معاونت ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لطفا لبنیات آلوده نوش جان نكنید! نتایج دو تحقیق انجام شده در سال های 90، 91 و 92 نشان داد كه تمام فرآورده های لبنی سنتی كه بدون طی هیچ گونه مرحله پاستوریزاسیون و میكروب زدایی، به صورت فله و در فرآیند تولید به مصرف، از دامداری ها به مغازه های عرضه لبنیات سنتی حمل شده اند، دارای آلودگی میكروبی و باكتریایی بوده اند.
فرآیند رزرو هتل در سیستم‌های رزرواسیون پایگاه خبری لقمه: پس از انتخاب مقصد سفر، در کنار خرید بلیط، اولین کاری که باید انجام دهید، رزرو هتل است. البته انتخاب هتل نیاز به دقت و زمان کافی دارد؛ چراکه محل اقامت در کیفیت سفر تاثیر زیادی می‌گذارد.
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.
دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش «هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.