نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از گرمازدگی کارشناس تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزش...

  پیاز خواص آنتی بیوتیکی و ضد مسمومیت دارد یک متخصص تغذیه در گفت‌وگویی در مورد مزایای مصرف پی...

  10 نکته تغذیه سالم برای افراد بالای 65 سال پایگاه خبری لقمه: انتخاب غذای سالم هوشمندانه ترین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره پیتزا؛ مهمان ایتالیایی شاید در نگاه اول، ایرانی ها مردمان بدغذایی به نظر برسند؛ چون به سختی با غذاهای ملل دیگر ارتباط برقرار می کنند. دلیل این مدعا هم به همراه بردن چند قوطی کنسرو و چند پسته غذای کنسروی در سفرهای خارجی است.
میوه های مردانه و زنانه تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس.
قهرمانان غذایی را بشناسید قهرمانی فقط مختص دنیای ورزش نیست. در حوزه‌ تغذیه نیز مواد غذایی متعددی وجود دارند که به راستی نقش یک قهرمان را در حفظ سلامتی ما ایفا می‌کنند. به خاطر اینکه این مواد غذایی ارزش غذایی بالایی داشته و مانند یک سپر بلا عمل می‌کنند.
کشک و قره قوروت دشمن پوکی استخوان زهره خدایی در گفت‌وگویی گفت: کلسیم یک نوع ماده معدنی است که وجودش به مقدار کم برای بدن لازم است .وجود این ماده در ساختمان هورمون‌ها و هم در ساختمان استخوان ها بسیار ضروری و مهم است.