نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دسرهای چاق‌کننده را بشناسید متخصصان تغذیه و سلامت در مطالعه جدیدی هشدار دادند:...

  عجیب‌ترین روش های خوراکی مقابله با سرماخوردگی غذاهای طبیعی خیلی بیشتر از غذاهای پرکالری خاصیت دا...

  سالمندان چه میزان موادمعدنی نیاز دارند؟ پایگاه خبری لقمه: مواد معدنی یا املاح برای عملکرد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
یارانه گندم و نان و مسئله محدودیت فروش نان پایگاه خبری لقمه: آیا محدودیت فروش نان واقعیت دارد؟ قرار است صحت و سقم این موضوع در کارگروه آرد و نان طی روزهای آتی با حضور سازمان های متولی و تشکل های بخش خصوصی مورد بررسی قرار گیرد.
آیا بالون معده در درمان چاقی موثر است؟ یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد با تاکید بر اینکه:« گذاشتن بالون یک روش موقتی برای کاهش وزن است.» خاطرنشان کرد:« تمامی تبلیغات در مورد بالون معده به عنوان یک روش آسان برای درمان چاقی گمراه کننده هستند.»
به روش چینی لاغر شوید در میان وعده ها حب گیاهی بخورید؛ ۴ مغز پسته، بادام، فندق و گردو را با هم میکس کرده و حب هایی اندازه حبه قند بسازید.