نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  چرا باید شیرینی و کیک را در خانه پخت؟ حتما می‌دانید كه قند و شیرینی زیاد برای شما بد است...

  آیا می‌توان با تغذیه مناسب به جنگ سرطان رفت؟ همه ما مطالب زیادی خوانده‌ایم که تأکید کرده‌اند تغ...

  چه کسانی نباید از شربت معده استفاده کنند؟ یک فوق تخصص گوارش و کبد تاکید کرد: افرادی که دچار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سفره ایرانی از زبان دکتر حداد عادل سخنرانی دوم دكتر غلامعلی حداد عادل در سلسله سخنرانی های خود با عنوان فرهنگ ایران به موضوع "سفره ایرانی پرداخته است و به صورت اجمالی ابعاد مختلف خورد و خوراک ایرانی را مورد بررسی قرار داده اند.
یک نوشیدنی خطرناک برای مردان! مصرف نوشابه‌های گازدار و آبمیوه‌های شیرین شده با شکر از عادات غذایی روزانه به شمار می‌رود که همه گروه‌های سنی تمایل زیادی به مصرف این نوشیدنی‌ها دارند اما به نظر می‌رسد که با توجه به نتایج تحقیقات جدید، مردان باید در محاسبات خود بازنگری کنند.
بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
قصۀ نان سنگک؛ از شاه عباس تا علی جغجغه و سهمیه بندی نان شاطر، خمیرگردان، نان پزان، نان درآر و پادو... این‌ها اعضای تیمی هستند که سال‌ها است خوشمزه‌ترین نان سنتی ایران را سر سفره‌های مردم می‌گذارند. مردانی که کنار تنها تنور مثلثی شکل دنیا می‌ایستند، و قدیمی‌ترین نان مثلثی شکل دنیا را می‌پزند؛ سنگک!