نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سیگار بدتر است یا قلیان؟/ آیا قلیان به اندازه سیگار مضر است؟ تحقیقات جدید محققان ایرانی نشان داد که استفاده از ...

  چاره‌ای برای پرخوری استرسی هر كسی كه در پیتزا یا بستنی دنبال آرامش می گردد می...

  ویتامین ها، حافظ سلامتی انسان پایگاه خبری لقمه: ویتامین ها به رشد و عملکرد بدن ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!
خوراک های معروف هر شهر برای سفرهای شما سفر رفتن و تفریح و استراحت همیشه برای ما با یک حس خوب به اسم خوردن همراه بوده است. لذت خوردن غذاهای خوشمزه و جدید در شهرهای مختلف و در غذاخوری های سنتی یا بازارهای محلی یک شهر همیشه برای ما به یادماندنی و خاطره انگیز است. استفاده از خوراک های سنتی یک شهر می تواند شادی سفر ما را چند برابر کند.
برای پیشگیری از افزایش وزن مجدد چه كار كنیم؟ معمولا پس از اینكه موفق می‌شویم وزن خود را چند كیلویی كم كنیم، فقط این وضعیت و جلوگیری از اضافه وزن مجدد كار دشوارتری به نظر می‌رسد.
7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خوار رنگ و روی مایل به سبز داشته باشد و یا از کم خونی رنج ببرد. اما واقعیت این است زمانی که به طور کامل ارتباطتان را با گوشت قطع می‌کنید امکان دارد مشکلاتی برایتان رخ بدهد.