نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام گروه خونی خطر ابتلا به "دیابت" را افزایش می‌دهد؟ در یک بررسی جدید آمده است برخی از انواع گروه‌های ...

  وقتی انگور می‌خورید، حتماً هسته‌اش را بجوید روغن هسته انگور ترکیب‌های آنتی‌اکسیدانی و فنولی نس...

  همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب کارشناسان معتقدند که سرکه سیب چربی ها را می سوزاند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکاتی در مورد حضور موفق در نمایشگاه های بین المللی اولین قدم برای ورود به بازارهای صادراتی و شناسایی مشتریان بین الملل، حضور در نمایشگاههای بین المللی در منطقه های شناسایی شده است.
بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
مصرف فیبر به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند با مصرف فیبر روزانه می توانید اضافه وزن خود را بهبود دهید چراکه یکی از عوامل نیاز بدن به فیبر، اضافه وزن است.
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.