نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نان هایی که مانع جذب روی می شوند یک متخصص تغذیه با بیان اینکه:« کمبود روی رشد را به...

  به این دلایل قبل از خواب چای نخورید پژوهشگران به افراد مستعد ابتلا به خون دماغ بویژه ت...

  از این خوشمزه تابستانی غافل نشوید سرطان در دنیا روز به روز به طور پیوسته در بین انوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای لاغری هیچ وعده غذایی را حذف نکنید یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با بیان اینکه:« برای داشتن اندامی متناسب لازم است تنوع و کفایت مواد غذایی در تمام وعده های غذایی رعایت شود.» تاکید کرد:« داشتن فعالیت فیزیکی متناسب ضمانت اجرایی برای کاهش وزن دارد.»
همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
ذرت مکزیکی رژیمی بخورید متخصصان تغذیه معتقدند که ذرت مکزیکی اگر به صورت مناسب تهیه شود نه تنها مضر نیست، بلکه می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب جایگزین تنقلات بی ارزش مثل چیپس و پفک شود.