نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از تکرار حمله قلبی اغلب افرادی که سابقه ابتلا به بیماری‌های قلبی و عر...

  مصرف نابجای ویتامین C و d نارسایی کلیه را به همراه دارد مصرف مداوم و بیش از حد ویتامینهای C و d سبب بروز ا...

  پروتئین زیاد ، علت از کارافتادن کلیه ها طبق بررسی ها هر آمریکایی 7 برابر و هر اروپایی 5 بر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواجهه مردم با خرید شب عید چگونه است/ توزیع کالاها توسط کاسبان امین پایگاه خبری لقمه: در قالب طرح «کاسبان امین»، کسبه امین در سراسر کشور توسط اتاق اصناف شناسایی می‌شوند و کالاهای اساسی مثل روغن، شکر و مرغ جهت توزیع، در اختیارشان قرار می‌گیرد.
تولید دانه‌های روغنی و خوداتکایی در آن یک راه رسیدن به امنیت غذایی است پایگاه خبری لقمه: در میزگردی با حضور کارشناسان، نیاز ۹۵ درصدی به واردات کالای استراتژیک دانه‌های روغنی،افزایش مصرف به موازات کاهش تولید، ظرفیت ۴.۶ میلیون تن کارخانه‌های روغن کشی و نیز ضایعات ۲۵ درصدی دانه روغنی کلزا مورد بررسی قرار گرفت.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.
بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!