نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میان وعده های مناسب مدرسه با شروع فصل تحصیل و مدرسه دادن میان وعده های سالم ...

  تغذیه مناسب برای جوش خوردن شکستگی استخوان غذایی که می‌خورید تأثیر مهمی در سرعت جوش خوردن شکس...

  کمبود ویتامین C، موجب افزایش کلسترول بد در افراد می‌شود عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با بیان ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

موهایی زیبا با 4 ماده‌ی مغذی متخصصان معتقدند که موها آینه سلامت انسان هستند. کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی به راحتی می‌تواند سلامت موها را به خطر انداخته و به آن‌ها آسیب بزند. بر عکس داشتن تغذیه‌ی مناسب، متنوع و سرشار از پروتئین و دیگر مواد مغذی موها را زیبا و سالم‌تر می‌سازد.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
چرا باید شام را زودتر خورد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب اندام را پیگیری می‌کنند، حتما تاکنون بارها از پزشکان و متخصصان تغذیه شنیده اید که باید شام را پیش از ساعت 7 شب خورد.