نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تا فرصت دارید هلو بخورید! هلو میوهٔ آبدار و خوشمزهٔ تابستانی است که در بازار...

  چه چیزی باعث چاقی می شود؟ چرا بعضی افراد چاق و بعضی دیگر لاغر هستند؟ آیا چاق...

  رازهای فریز کردن صحیح مواد غذایی کنسرو کردن و ترشی کردن یکی از راه های نگهداری سبزی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
آرامش در خواب با این دمنوش‌ها یک متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه بهترین زمان خواب قبل از نیمه شب است اعلام کرد: مصرف برخی دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها باعث کاهش استرس و فکر و خیال شده و مصرف آنها قبل از خواب،آرامبخش است.
رژیم‌های لاغری با انرژی مشخص 1300 کیلوکالری رژیم دارای 1300 کیلوکالری،این رژیم شامل 5 واحد نشاسته، 4 واحد سبزی، 4 واحد میوه، 2 واحد شیر، 4 واحد گوشت و 3 واحد چربی است.