نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای ضد سرماخوردگی همان طور که می‌دانید رژیم غذایی و سبک زندگی در ابت...

  سرطان دهان چقدر خطرناک است؟ سرطان‌های دهان 2 تا 4 درصد مجموع سرطان‌ها را تشکیل...

  آیا بستنی اعتیادآور است؟ افرادی هستند که می‌گویند غذا برای آنها همانند دارو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
230هزار تومان برای یک شام دو نفره‌ در تهران! این روزها رفتن به رستوران‌های لوکس به یک جاذبه‌ی گردشگری در تهران تبدیل شده و مردم تلاش می‌کنند، برای یک‌بار هم که شده، به رستورانی بروند که برای خودش اسم و رسمی دارد.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
۱۰ عادت نادرست که مانع از هضم غذا می‌شود پایگاه خبری لقمه: آیا بعد از هر وعده‌ی غذایی احساس سنگینی زیاد می‌کنید؟ معده‌تان آتش می‌گیرد؟ بدتر از همه این که دچار یبوست یا اسهال می‌شوید؟ اینها جزو شایع‌ترین مشکلات گوارشی هستند که در اکثر موارد به عادت‌های بد خودمان مربوط می‌شوند.