نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر موز یا شیر نارگیل ؟ شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است...

  رژیم غذایی مدیترانه‌ای و رابطه آن با سلامت قلب این رژیم به عنوان یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی ...

  بهترین زمان برای خوردن سالاد مسئله مهمی که مورد سؤال بسیاری از افراد می‌باشد، ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جایگاه تولید و صادرات تولیدات کشاورزی ایران در آسیا و جهان پایگاه خبری لقمه: فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
هفت روش برای سوزاندن سریع‌تر چربی‌ها می‌گویند تعریف جنون انجام کاری یکسان بارها و بارها و انتظار داشتن نتیجه متفاوت است، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، پس در مورد ورزش کردن باید اکثر ما کاملا دیوانه باشیم.
نکات مهم در ارسال مواد غذایی به مناطق بحرانی زلزله‌زده یک کارشناس تغذیه گفت: با توجه به امکانات کم مناطق بحرانی و شرایط سخت حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی، الویت با غذاهای پودری است که حاوی مواد نگهدارنده است و در ان ها احتمال فساد به صفر می رسد.
پیاده روی ۱۵دقیقه ای بعد از غذا، خطر بروز دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد نتایج بررسی ها نشان می دهد، پیاده روی ۱۵ دقیقه ای مدتی کوتاه پس از صرف غذا بهترین راه برای پیشگیری از بروز دیابت نوع ۲ در بزرگسالان است.در حالی که خوابیدن یا نشستن برای تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از عوامل خطر در بروز این بیماری است.