نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آدامس بجویم یا نجویم؟! آدامس به شکل ها و رنگ های مختلف به عنوان پرعرضه تر...

  چه بخوریم که خوش به حالمان شود؟ لقمه: موز، زردآلو، کشمش، ماست، عسل، فلفل دلمه‌ای ق...

  برای پیشگیری از دیابت، تلویزیون تماشا نکنید بررسی‌های جدید نشان می‌دهد افرادی که در مرز ابتلا ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۹ چیزی که تیروئیدتان را تهدید می کند بحث در مورد ترکیبات شیمیایی، یک موضوع تخصصیه. اما چاره ای نیست برای حفظ سلامت باید بخشی از این مواد رو شناخت. از جمله این ترکیبات پرفلورنیته (PFCS) . این ماده نوعی فلورید شیمیایی با ویژگی های منحصر به فرده.
چرا هندوانه اینقدر مفید است هندوانه از آن دست میوه های تابستانی است که به خاطر آبدار و شیرین بودنش محبوب و مورد علاقه همگان است. هندوانه منبع طبیعی از بهترین آنتی‌‌اکسیدان‌ها بوده که طبیعت فراهم کرده است. آنتی ‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین‌ C و A که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. با مصرف هندوانه خطر کم ‌آب شدن بدن نیز کاهش می‌‌یابد.
مصرف روغن نامناسب در بارداری باعث اضافه وزن کودک می شود محققان دانشگاه ساوث همتون انگلیس دریافتند: مصرف انواع نامناسب روغن در دوره بارداری احتمال اضافه وزن کودکان متولد شده را افزایش می دهد.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.