نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا مردان باید میوه های توت مانند مصرف کنند؟ محققان اظهار کرده اند که خوردن توت فرنگی ها، توت ...

  مهمترین عامل شیوع سرطان‌ یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سبک زندگی و به ...

  راه سفید کردن دندان‌ها چیست؟ رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های س...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با خوردن به جنگ چربی ها بروید اگر قصد دارید چند كیلویی لاغر شوید و در عین حال نمی‌خواهید تن به رژیم‌های سخت غذایی بدهید، این مقاله را مطالعه كنید. محققان و متخصصان تغذیه برای پاسخگویی به افرادی كه قصد لاغر شدن دارند مواد غذایی را معرفی كرده‌اند كه می تواند چربی‌های بدن را بسوزاند.
تمام فواید انار یاقوت‌های بی‌نظیر هستی برای قلب مفیدند، معده درد را خوب می‌کنند، پیری را به تأخیر می‌اندازند، سرطان را از جان شما دور می‌کنند و غیره.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
چطور یخچال را تمیز کنیم؟ یخچال پرکارترین وسیله برقی آشپزخانه است. با رعایت نکات ساده زیر آن را همواره تمیز نگه دارید.