نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برای جلوگیری از چاقی در تعطیلات نوروز چه کنیم؟ یک کارشناس تغذیه گفت: برای جلوگیری از چاقی و اضاف...

  لاغری با این عرق گیاهی افرادی که اقدام به لاغری و کاهش وزن می کنند ممکن ا...

  بخور تا زانویت خوب شود درد زانو مردافكن است و مانع انجام بسیاری از فعالیت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
دو عامل بروز سرطان روده شناخته شد تحقیقات اخیر محققان دانشگاه جورجیا نشان می دهد که عدم مصرف فیبر کافی در رژیم غذایی و مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک، مهمترین عوامل بروز سرطان روده هستند.
جلوگیری از ابتلا به افسردگی با مصرف لبنیات یک روانپزشک با تاکید بر مصرف لبنیات تازه و مغزهایی مانند پسته، بادام و گردو گفت: بیشترین میزان سرتونین در ماست و شیر تازه دیده می‌شود.
بی‌میلی جنسی میانسالی با کدام جوشانده درمان می‌شود؟ در متون مختلف طب سنتی بارها به این موضوع اشاره شده است كه پرداختن به فعالیت‌های سنگین مانند روابط زناشویی زوج‌ها باید دست‌كم 2 تا 3 ساعت بعد از میل كردن غذا انجام شود.