نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا بال مرغ برای پوست ضرر دارد؟ برخی پزشکان معتقدند مصرف قسمت‌هایی از مرغ می‌تواند...

  چه کسانی نباید بستنی یخی بخورند؟ بستنی‌ها دو گروه شیری و یخی دارند. بستنی‌های یخی ا...

  بیماری‌ها را به دست اکالیپتوس بسپارید تب، سرفه، کیپ شدن بینی، عفونت ادراری، روماتیسم، نی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه میوه‌هایی را چه وقت بخوریم؟ یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه مصرف 2 تا 4 واحد میوه در روز ضروری است، گفت: میوه‌ها دربردارنده انواع ویتامین، مواد معدنی مانند فیبر غذایی، آنتی اکسیدان، کلسیم، فسفر و پتاسیم هستند که بدن به این مواد نیاز زیادی دارد اما برخی از آن‌ها نباید همراه غذا مصرف شوند و برخی را قبل یا بعد از غذا باید خورد.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
درمان آکنه با محلول‌های خوراکی تا به حال شده كه شب هنگام خواب ناگهان ببینید یك جوش زشت و چركی روی صورت‌تان خودنمایی می‌كند، در حالی كه فردا به یك مهمانی دعوت هستید یا می‌خواهید با فردی ملاقات كنید كه برایتان اهمیت زیادی دارد.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.