نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  افزایش میل جنسی به روش های سنتی مهارت های زندگی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی ...

  غذاهای پرچرب و تاثیر آن بر توان تولیدمثلی مردان نتایج یک بررسی نشان داده است که مصرف غذاهای پرچرب ...

  پوست پرتقال برای سلامت پوست مفید است بیشتر افراد بر این باورند که پوست میو‌ه‌ای همچون پ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
طب مدرن یا سنتی؛ کدام‌یک دوای دردهای امروز ماست؟ پایگاه خبری لقمه: دردهای عجیبی از راه رسیده است. می‌گویند پزشکی مدرن از درمان عاجز است. آیا طب سنتی ممکن است بتواند کاستی‌های علم مدرن را جبران کند؟
راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.