نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  امکان تقلب در بازار گسترده داروهای لاغری پایگاه خبری لقمه: مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان...

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  سنجد و خواص آن؛ درمان‌گر آرتروز گوشتش گوشت می آورد، استخوانش استخوان می رویاند و پ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نحوه قیمت گذاری گوشت قرمز/ آخرین وضعیت بازار پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
آیا رنگها بر ذائقه تاثیر میگذارند؟ نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، رنگ هایی که برای منزل انتخاب می کنید می تواند روی ذائقه اعضای خانواده تأثیر بگذارد، خواب را بهبود دهد و حتی زندگی را بانشاط کند! اما چگونه؟
راز موفقیت در مشتری مداری زندگی در شهر بزرگی مثل تهران که هزینه های سرسام آوری در آن رقم می خورد مستاجران را هر سال یا دست کم چند سال یک بار به محله دیگری سوق می دهد . در این میان ناگزیری با هم محله ای های جدید بر حسب نیاز مراوده داشته باشی یکی از این هم محله ای ها فروشنده یا فروشنده های محترم سوپرمارکت یا به قول قدیمی ها خواروبارفروشی محله است ....
انسان‌های موحد در خوراک خویش نیز تسلیم خداوند هستند خدای تعالی به یک دسته از انسان‌ها توفیق می‌دهد، تا به اینجا برسند که بگویند: خدایا! بگو چگونه بخورم، کجا بخورم و چه‌قدر بخورم؟ این اخلاق موحدین است که به آنچه او اجازه خوردنش را داده، تسلیم هستند.