نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه با تغذیه مناسب به جنگ سرطان برویم؟ هیچ ماده غذایی واحدی نمی‌تواند خطر سرطان را کاهش د...

  توت فرنگی کلسترول خون را کاهش می‌دهد یک کارشناس تغذیه گفت: توت فرنگی کلسترول خون را کاه...

  کربوهیدراتها چاق نمیکنند/ شمارش کالری اشتباه است ادعاهای ضرر چربی‌های اشباع شده برای قلب، مصرف ٥ وع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .
داروی طبیعی برای سرماخوردگی! این تحقیق بر کاهش قابل توجه در مصرف داروهای سرماخوردگی و هزینه های درمان این بیماری شایع تاکید دارد.
چرا نباید در ظروف مسی غذا بپزیم؟ یک متخصص تغذیه با بیان این‌که بهتر است در ظروف مسی پخت و پز صورت نگیرد، توضیح داد: استفاده مکرر از مس، موجب انتقال مس به بدن و بروز عوارضی در بدن و ایجاد بیماری‌هایی مانند آسیب‌های مغزی، عقب‌ افتادگی ذهنی و بیماری‌های کلیوی می‌شود.