نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آغاز غذای کمکی به شیر خواران پایان 4 ماهگی شیر خوار در پایان ماه 4 و 5 ماه باید در کنار شیر م...

  30 دقیقه ورزش در روز برای کاهش وزن کافی است تحقیقات جدید نشان داد که 30 دقیقه ورزش در روز برای...

  ورزش های قندسوز را بشناسید درمان مناسب بیماری پیچیده دیابت علاوه بر همکاری، ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
برنامه 9 روزه پاکسازی بدن رژیم می‌گیرید اما وزن‌تان پایین نمی‌آید؟ پوست‌تان جوش جوشی است و طراوتش را از دست داده؟ موهای‌تان شکننده و عرق تن‌تان بد بو و غیرقابل تحمل است؟ گاهی بالا رفتن میزان سموم بدن‌تان است که مو و حتی دستگاه گوارش‌تان را ناسازگار می‌کند.
در چای آب لیمو تازه بریزیم یا نه؟ متأسفانه گاهی برخی از افراد مانند کارمندان که چای بیشتری در طول روز مصرف می‌کنند، اصلاً حواسشان به اضافه دریافت کالری از طریق خوردن قند و شکر بیش از اندازه نیست و نمی‌دانند چرا وزنشان افزایش پیدا می‌کند.
استفتاء از مراجع عظام در مورد حکم روزه داری و کرونا پایگاه خبری لقمه: برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را در مورد حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا اعلام کردند.