نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سالم‌ترین مخلفات برای ساندویچ می خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چ...

  سفیدکننده های طبیعی دندان سفیدی دندان ها به واسطه انواع خوراکی و سیگار و قهو...

  شما به این 4 دلیل پرخوری می‌کنید اگر می‌بینید بدون احساس گرسنگی به سراغ یخچال و خور...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

موج پنجم کرونا هم از راه رسید/ هشدار برای پایتخت پایگاه خبری لقمه: سرانجام علائم موج پنجم کرونا هم در نقاطی از کشور نمایان شد تا از هم اکنون آماده روزهای سخت بیماری و تکرار تجربه‌های تلخ موج های قبلی باشیم.
آشنایی با عادات غذایی خوب و بد در ایران ما ایرانی‌ها در گذشته عادت‌های بسیار خوب غذایی داشتیم که به مرور بسیاری از آنها را فراموش کرده‌ایم؛ عادت‌هایی مثل دور هم غذاخوردن، مصرف کمتر گوشت‌ قرمز و خوردن مواد غذایی تازه.
ویژگی های یک شام مناسب برای جلوگیری از چاقی در شب هرمون هایی که متابولیسم را بالا می برند و باعث سوخت و ساز غذا در بدن می شوند ،مانند خودمان در حالت استراحت به سر می برند و به همین دلیل غذاهای سنگینی که مصرف می کنیم فقط در بدن تجمع پیدا می کنند و به چربی تبدیل می شوند و باعث بروز چاقی در افراد می شوند.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.