نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

  نان صنعتی سالم‌تر است یا نان سنتی؟ این سوال برای خیلی‌ها پیش می آید که آیا نان‌های صن...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چاقی و یک دنیا مشکل همه می دانیم که کم کردن وزن برای بدن مفید است اما چه قدر؟ کافی است ۳ تا ۵ کیلوگرم کم کنید تا تاثیر آن را بر سلامت خود ببینید. به بیان دیگر کاهش ۱۰ درصد وزن کل بدن وضعیت جسمی شما را بهبود می بخشد.
نخستین موزه سیب‌زمینی‌ پدر و پسر بلژیکی به قدری به سیب‌زمینی سرخ‌کرده علاقه داشتند که پس از پژوهش‌های بسیار موفق شدند موزه‌ای برای این پیش‌غذا بسازند.
غذای ایرانی در چهار گوشه جهان ایرانی‌ها هر جای این كره خاكی كه باشند، دست از غذاهای خوش طعم و لذیذشان برنمی‌دارند و در كنار خوردن غذاهای ملل دیگر، غذاهای سنتی ایران را وارد كشورهای مختلف می‌كنند تا هم خودشان خیلی اذیت نشوند و هم مردم آن‌ ممالك را در لذت خوردن غذاهای لذیذ ایرانی سهیم كنند.
چرا نباید در ظروف مسی غذا بپزیم؟ یک متخصص تغذیه با بیان این‌که بهتر است در ظروف مسی پخت و پز صورت نگیرد، توضیح داد: استفاده مکرر از مس، موجب انتقال مس به بدن و بروز عوارضی در بدن و ایجاد بیماری‌هایی مانند آسیب‌های مغزی، عقب‌ افتادگی ذهنی و بیماری‌های کلیوی می‌شود.