نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از ۱۴ غذای معجزه گر غافل نشوید همه انسان ها می خواهند با رعایت رژیم غذایی خوب و ص...

  پرتقال از عفونت های ویروسی جلوگیری می‌کند ویتامینC یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است؛ به ...

  خوراکی‌هایی که مانع ابتلا به سرطان می‌شوند یک متخصص تغذیه در امور سرطان با اشاره به انواع آنت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش نرخ رشد نقدینگی به تنهایی برای مهار تورم کافی نیست/ لزوم اجرای سیاست های تثبیت پایگاه خبری لقمه: عدم کاهش چشم گیر تورم با توجه به موفقیت دولت سیزدهم در نزولی کردن روند رشد نقدینگی، نشان می دهد نوسانات نرخ ارز نقش غیر قابل انکاری را در جهش های تورمی ایفا می کند و مهار پایدار تورم مستلزم اعمال و اجرای سیاست های تثبیتی به صورت کامل است.
12 غذا برای خانم هایی که بتازگی مادر شده‌اند به عنوان خانمی که اخیرا مادر شده ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود و کودک خود انجام دهید، اینست که غذای سالم بخورید.
چربی های ترانس را بشناسید روغن‌های گیاهی که از دانه‌های روغنی گرفته می‌شوند، مانند بسیاری از خوراکی‌ها تاریخ مصرف دارند و باید در دمای خاصی آنها را نگه داشت.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟