نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین موادغذایی برای تسکین سرماخوردگی گیاهان دارویی آویشن، رازیانه و شیرین‌بیان همراه با...

  راه‌های کالری سوزاندن در محل کار لقمه: ممکن است شما در محل کار خود تمام وقت را مشغو...

  موادغذایی مفید برای سلامت پوست، مو و ناخن تابحال دقت کرده‌اید که چقدر وقت و هزینه خرج تقویت ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
نگذارید دیابت بارداری به دیابت نوع 2تبدیل شود! وقتی صبحانه نخورید، هزار و یک بلا ممکن است برسرتان بیاید که یکی از آنها افزایش خطر ابتلا به بیماری دیابت نوع دوم است.
راه‏های مقابله با خستگی بعد از غذا همه ی ما با خستگی بعد از غذا آشناییم به خصوص بعد از ناهار که معمولا بیشتر از وعده های دیگر غذا می خوریم. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق می افتد و یا در برابر آن چه کاری می توان کرد؟
روش‌های پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در سفر پایگاه خبری لقمه: یکی از لذت‌های هر سفری، خوردن غذای با کیفیت در رستوران‌های خوب است. اما با گسترش صنعت غذا و بازار رستوران‌های رنگارنگ یافتن بهترین رستوران‌ها برای مسافران غریب کار چندان ساده‌ای نیست. با استفاده از این راهنماها و روش‌ها، احتمالاً می‌توانید بهترین رستوران را در سفر خود پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از غذاهای محلی به دست آورید.