نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا باید شیرینی و کیک را در خانه پخت؟ حتما می‌دانید كه قند و شیرینی زیاد برای شما بد است...

  تركیب فست فود با قهوه كشنده است لقمه: اگر عاشق خوردن فست فود هستید از این پس مراقب...

  کربوهیدرات بخورید و وزن کم کنید می توان با رعایت چند نکته غذایی از خوردن کربوهیدرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
تصفیه آب تهران با وایتکس یا آب ژاول !؟ استفاده از آب ژاول در حالی مورد انتقاد قرار گرفته که مسئولات تامین و تصفیه آب پایتخت معتقدند این روشی شناخته شده و مورد استفاده در سطح بین‌المللی است و ایجاد حساسیت برای افکار عمومی در این زمینه بی مورد است.
سایز کمر و پای زنان چه اهمیتی دارد؟ رازهایی در مورد سلامت شما كه در آینه خانه‌تان می‌توانید به آنها برسید. همین حالا بلند شوید و سراغ آینه بروید و به خودتان نگاهی بیندازید. سعی كنید تصویری فضایی از خودتان در ذهن‌تان بكشید و ببینید فرم كلی بدن‌تان چگونه است.
راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراجع مربوطه با همکاری و هماهنگی مناسب، برنامه‌ها و راهکارهای موثری را برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها به کار بگیرند.