نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

  8 حقیقت شگفت انگیز درباره ی میوه ها لقمه: هر روز می خوانید، می بینید، و می شنوید که با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کشاورزی و امنیت غذایی؛ اولویت مهم امنیت ملی شواهد نشان می‌دهند كه با توجه به قابلیت‌های تولیدی كشور در صورت تحقق الزاماتی چون توسعه روستایی، توسعه كشاورزی از جمله افزایش عملكرد محصولات در واحد سطح، افزایش بازده آب و خاك، كاهش ضایعات تولیدی، اصلاح الگوی تغذیه كشور امكان نیل به یك امنیت غذایی پایدار در سطح كلان وجود دارد.
بهترین روش چربی‌سوزی چیست عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تناسب اندام و بدنسازی گفت: برای تناسب اندام و چربی سوزی بدن سه راه استفاده از رژیم غذایی، ورزش مناسب و مصرف مکمل‌های چربی سوز توصیه می‌شود.
رضوی: ناحیه های صنعتی باعث ثبات و بهره‌وری بیشتر مشاغل روستایی می شود معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:با ایجاد ناحیه صنعتی در دهستان‌های کشور بسیاری از صنایع تبدیلی که از محصولات روستایی استفاده می کنند در جوار روستاها فعال می شوند که باعث بهره وری بیشتر روستاییان خواهد شد.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.