نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این میکروب قاتل معده است در صورت عدم درمان، این میکروب 30 درصد عامل سرطان م...

  قرصهای لاغری باکنترل سیستم اشتها موجب لاغری می شوند قرصهای لاغری باکنترل سیستم اشتها موجب لاغری شده و ...

  بهترین غذا برای تسكین علایم سرماخوردگی متخصص داروسازی (گیاهان دارویی) و عضو هیات علمی دان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
نان‌های رژیمی هم چاق می‌كند این روزها وقتی برای خرید نان به برخی از نانوایی‌های فانتزی سری می‌زنیم، با انواع مختلفی از نان‌های حجیم یا نازك و ترد شده‌ای كه حاوی سبوس یا دانه‌هایی چون كنجد، شاهدانه، زیره، مغز آفتابگردان، جو، چاودار یا برخی سبزیجات خشك هستند، مواجه می‌شویم.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.