نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که دندانپزشکان هرگز نمی خورند! دندان پزشكان به جای مصرف فرآورده‌هایی مانند ذرت حج...

  آشنایی با میوه ای برای شادابی پوست هلو غنی از ویتامین آ و پتاسیم است و با توجه به سای...

  اپیدمی آنفلوانزا تا سه هفته ادامه دارد/ رعایت بهداشت فردی و عمومی پایگاه خبری لقمه: تعداد مرگ و میر ناشی از آنفلوانز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا نباید از مكمل‌های غذایی استفاده كرد؟ دكتر امیرحسین بنی‌احمد، كارشناس ارشد دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: ‌اگر سیستم گوارش فرد سالم باشد و بتواند غذاها را هضم و جذب كند، به راحتی می‌تواند با رژیم‌های غذایی مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین كند.
روش‌های مختلف ایجاد تنوع در منوی غذاهای رستوران پایگاه خبری لقمه: سرآشپزان می‌توانند با استفاده از خلاقیت و آزادی در آشپزی، تنوع بخشیدن به منوی غذاها را تجربه کنند. ایده‌ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به آن‌ها در این زمینه کمک کند.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
صید شب چراغی، زنگ خطری برای صیادان هرمزگانی صید شب‌چراغی یکی از انواع صید غیر اصولی است که صیادان غیر قانونی طی دو سال اخیر در هرمزگان بسیار از آن استفاده می کنند.صیدی که زیست گاه آبزیان در خلیج فارس را به خطر انداخته است.