نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قار...

  کله پاچه بخوریم یا نه؟ مصرف کله پاچه به دلیل وجود حجم بالایی از تری گلیسر...

  یخ‌های دكه‌ای می‌توانند منتقل‌كننده وبا و آلودگی باشند یک متخصص بهداشت محیط گفت: یخ‌های دکه‌ای می‌توانند ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
توصیه دکتر کرمانی برای جلوگیری از اشتباهات بعد پرخوری طی چند روز گذشته و یا شب گذشته به مهمانی و یا جشن عروسی یکی از دوستانتان رفته اید و حسابی پرخوری کرده اید؟
شادابی پوست با پرتقال پوست میوه ها، حاوی بیشترین مواد مغذی است. پوست پرتقال نیز خواص خود را دارد که در این مطلب از «MSN» به آن پرداخته شده است.