نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین ضد پوسیدگی دندان را بشناسید مشخص شد در کودکانی که دچار کمبود ویتامین D هستند، ...

  مشخصات وعوارض رژیم‌های غذایی غلط رژیم‌های نادرست و غیر علمی در ابتدا بسیار جالب به ...

  مواد غذایی مناسب برای لثه با انتخاب غذاهای سالم و مفید می‌توان از بروز بیمار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

باشگاه توسعه کسب و کار یونسکو ادعای سرطان زا بودن کلوچه نادری را رد کرد به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.
تورم مالیات غیرمستقیم است/نسبت بین مالیات و خدمات‌دهی دولت باید رعایت شود پایگاه خبری لقمه: عضو اتاق تهران با بیان اینکه تورم، مالیات غیرمستقیم است، گفت: باید به جای افزایش نرخ، چتر مالیاتی را گسترش داد تا تمامی بخش‌ها زیر چتر مالیات قرار بگیرند و عدالت مالیاتی پیاده شود.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
درمان بیماری شیزوفرنی با رژیم غذایی غنی از چربی پایگاه خبری لقمه: طبق یک تحقیق جدید، رژیم غذایی غنی از چربی و دارای مقادیر پایین کربوهیدرات که معمولاً مناسب ورزشکاران بدنسازی است، در درمان بیماری شیزوفرنی موثر است.