نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درباره طبیعت گرمی و سردی غذاها چه می‌دانید یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ارتباط با طب سنتی که می‌...

  آیا جمعه ها چاق می شویم؟ ایام تعطیل فرصتی است که خانواده ها دور هم جمع می ش...

  پسته بخورید تا قند مواد غذایی جذب شود مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد خوردن روزانه پسته مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کدو حلوایی برای موهای آسیب دیده معجزه می کند! کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
مقدار کالری غذاهایی که می‌خوریم چقدر است در زندگی روزانه با افراد زیادی مواجه شده‌ایم که خواهان اضافه وزن و یا کم کردن وزن بوده‌اند و یا حتی شاید خود شما نیز جزء این افراد به شمار آیید. در این مطلب شما را با میزان کالریهای موجود در غذاها آشنا می‌کنیم.
خوردن مواد آرایشی و جذب میکروب‌های خطرناک درباره لوازم آرایشی و عوارض استفاده مکرر از آن‌ها مطالبی شنیده‌اید و خوانده‌اید، اما متاسفانه با وجود اطلاعات کم و بیش افراد به ویژه زنان درباره تاثیر مضر این لوازم بر پوست، هم چنان مصرف لوازم آرایشی در کشور ما بسیار بالاست.