نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۱۰ ماده غذایی برای تامین پروتئین بدن اگر در فکر سوزاندن چربی های اضافه بدن و کاهش وزن خ...

  خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیا...

  تاثیر طب سنتی در ناباروری جالب است بدانید در گزارشی که وزارت بهداشت استرالیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کدام سیب‌زمینی‌ها سمی هستند؟ سیب‌زمینی یکی از صیفی‌جاتی است که ضمن دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز بدن، به طور طبیعی درصدی مواد سمی به نام سولانین در پوست و زیر پوست آن وجود دارد.
اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
افزایش نشاط و شادابی با مصرف روغن زیتون برای رفع یبوست بهتر است که صبح ناشتا چند عدد سیب را به صورت کمپوت پخته و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون هنگام مصرف اضافه کنند, این کار علاوه بر رفع یبوست, بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند و موجب شادابی و سرحالی می‌شود.