نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رب‌های گوجه فرنگی غیر مجاز خانگی با نگهدارنده فراوان پایگاه خبری لقمه: مدیر آزمایشگاه غذا و داروی دانشگ...

  وزن، تحرک و تغذیه عوامل مؤثر در ایجاد پوکی استخوان معاون مرکز تحقیقات استئوپروز گفت: تحرک و تغذیه از ...

  میوه طالبی را همراه غذا مصرف كنید یك متخصص علوم تغذیه در یزد با بیان این كه ویتامین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با ترسناک‌ترین دروغ‌ها و تقلب‌های رایج غذایی فهرست تقلب های رایج در مواد غذایی را بخوانید تا حواستان باشد هر خوراکی رنگ و لعاب داری را سر سفره تان راه ندهید. منظورمان از این مطلب این است که هشدار بدهیم چه کارهایی می شود برای تولید یک محصول غیراستاندارد انجام داد.
نکاتی درباره‌ی عصاره های گوشت و مرغ در عصاره‌های آماده گوشت و مرغ یا سبزی، انواع چاشنی‌ها هم وجود دارد و پس از استفاده از آن‌ها، نیازی به اضافه کردن چاشنی به غذا نیست.
وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.