نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

  پوست پیاز را دور نریزید پزشكان توصیه می‌كنند از این پس وقتی وارد آشپزخانه ...

  مصرف مایعات در زمستان چقدر مهم است؟ در فصل زمستان نیز مصرف مقادیر کافی آب و مایعات را ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اقدامات متنوعی که شهرداری در حمایت از رستوران‌داران می‌تواند انجام دهد پایگاه خبری لقمه: شهرداری تهران می‌تواند در حمایت از رستوران‌داران اقدامات متنوعی را انجام دهد. البته، برنامه‌ها و اقدامات وابسته به سیاست‌ها و اولویت‌های هر شهرداری خاصی هستند و ممکن است در هر شهر و شرایط متفاوت باشند.
بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خوار رنگ و روی مایل به سبز داشته باشد و یا از کم خونی رنج ببرد. اما واقعیت این است زمانی که به طور کامل ارتباطتان را با گوشت قطع می‌کنید امکان دارد مشکلاتی برایتان رخ بدهد.
رژیمی برای شفاف سازی پوست استفاده از انواع کرم‌های شیمیایی آرایشی، می‌تواند به سادگی آنها را به این هدف برساند اما اگر قرار است به این زودی‌ها جشن عروسی‌تان را برگزار کنید، پیشنهاد دیگری برایتان داریم.