نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی ا...

  اگر افسرده اید، کباب بخورید! نورون های مغزی سریعا به این بو واکنش نشان می دهند ...

  آیا مصرف قرص روغن ماهی، سکته قلبی را کاهش می دهد؟ مطالعات اخیر نشان می دهند که خوردن قرص روغن ماهی خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سیب رکورد تولید را زد اما روی دست باغدار ماند همزمان با آغاز برداشت سیب و افزایش تولید این میوه نگرانی باغداران را فرا گرفته و اینک پس از یک سال زحمت و به ثمر نشستن محصول فراوان و با کیفیت به جای خوشحالی اندوه و نگرانی از بازار برای تولیدکننده باقی مانده است.
ویتامینی برای پیشگیری از آنفلوانزا همه‌ی ما می‌دانیم که بدن مان به ویتامین D نیاز دارد تا در سلامت کامل باشد. اما سۆال اینجاست به چه میزان ویتامین D نیاز داریم و از چه راهی باید تأمین بشود؟ در این مطلب به این سۆالات جواب می‌دهیم.
لاغری شکم، با کمک دکتر اوز! داشتن یک شکم صاف دست‌یافتنی است؛ به شرطی که فوت و فن‌هایش را بدانید! در ادامه مطلب، سؤالات و پاسخ‌هایی را خواهید دید که توسط دکتر مهمت اوز طراحی شده است و به این ترتیب در راه کوچک کردن شکم خود متوجه اشتباه‌هایتان خواهید شد و البته با نکته‌هایی طلایی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای کوچک کردن شکمتان استفاده کنید.
همه چیز در باره خرید و نگهداری نان در فریزر در فرآیند انجماد همیشه توصیه می‌گردد اگر قطعه نان خیلی بزرگ نباشد، تا حد امكان به صورت كامل (برش نخورده) منجمد گردد، چون در این حالت قابلیت حفظ طعم و بو افزایش می‌یابد.