نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شایع‌ترین علامت زخم معده چیست؟ یک فوق تخصص گوارش گفت: شایع‎ترین علامت زخم معده، ...

  درباره سوپ های آماده چه می دانید؟ آیا تا به حال سوپ‌های آماده یا نیمه آماده‌ای را که...

  مصرف روزانه دو قاشق عسل تضمین کننده سلامتی است عسل یکی از مواد غذایی بدون ضرر است و حتما باید روز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 ماده غذایی برای مبارزه با چربی های شکم امروزه بیماری های التهابی و چاقی موضعی شکم افزایش پیدا کرده است که بسیاری از مردم را با مشکل روبرو کرده است مواردی که در زیر ذکر می شود در کاهش التهابات و کاهش چربی شکم موثر است در صورتی که از این مواد غذایی استفاده کنید و ورزش روزانه را با آن همراه کنید چربی موضعی شکم شما کاهش پیدا می کند.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
کم‌کالری‌ترین میوه‌های تابستانی کدامند؟ فصل تابستان فصل میوه‌های جورواجور و خوشمزه است. میوه‌های رنگی، آبدار، خوش‌طعم و صد البته مغذی. اما آیا می‌دانید میزان کالری هر کدام از این میوه‌ها چقدر است؟ آیا دنبال میوه‌های کم کالری هستید؟
رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.