نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لبو، دوست روزهای سرد لبو منبع سرشار از نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکس...

  اهمیت تغذیه در دوران بارداری تغذیه باید حاوی تمام مواد مورد نیاز برای رشد و نم...

  لزوم انتخاب یک الگوی تغذیه‌ای مناسب پس از چهل سالگی متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند، زمانی که به سن 40 ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
نوشیدن آب گرم و رفع سوء هاضمه کارشناسان بهداشت و تغذیه، روش‌های درمانی مانند نوشیدن آب گرم را برای درمان سوءهاضمه موثر می‌دانند.