نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  عوامل موثر در سوء تغذیه در سالمندی پایگاه خبری لقمه: سوء تغذیه را می توان به عنوان تغ...

  خوراکی هایی که برای هوش کودکان سم هستند پدر و مادران بخصوص اگر کودکانی در سن پیش دبستانی د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
خوراکی‌های دشمن پوست را بشناسید غذاها و خوراکی‌های روزانه تاثیر چشمگیری بر رفتار و سلامتی جسم و روح دارند. یکی از این تاثیرات را می توان در پوست شاهد بود.
چربی و قند خون بالا عامل گزگز و خواب‌رفتگی پاست یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: چربی خون و قندخون بالا و همچنین غلظت بالای خون باعث گزگز، مورمور شدن و خواب‌رفتگی پا می‌شود و به هنگام خواب، کف پا بسیار داغ می‌شود و فرد را بیدار می‌کند.