نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آلوده ترین بخش یخچال را بشناسید محمدرضا کمالی، کارشناس مبارزه با بیماریها معاونت ب...

  مصرف گوشت سفید در كاهش فشار خون بالا موثر است گوشت‌های قرمز و سفید تامین كننده پروتئین و آهن مور...

  درباره طبیعت گرمی و سردی غذاها چه می‌دانید یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ارتباط با طب سنتی که می‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
3عامل موثر در پوسیدگی دندان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد گفت: مواد قندی، میکروب‌ها و جنس دندان سه عامل موثر اصلی در پوسیدگی دندان است.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
دیابتی‌ها و باید و نبایدهایی در آشپزی ابتلا به دیابت عادت‌های غذایی فرد را زیر و رو کرده و تغییراتی را در شیوه‌ی آشپزی تحمیل می‌کند. در نتیجه تهیه‌ی یک غذای مناسب برای یک فرد دیابتی وقت بیشتری می‌گیرد.