نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این ویتامین قند خون را کاهش می‌هد پایگاه خبری لقمه:تحقیقات نشان می دهد مکمل ویتامین ...

  بهترین شیوه مصرف مکمل ها لقمه: وقتی ویتامین هایی چون آهن، روی، کلسیم و ... ...

  آشنایی با ویتامین k از این گذشته ویتامین K در مقابله با التهاب‌های مرب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حجت الله ایوبی: نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است پایگاه خبری لقمه: حجت الله ایوبی گفت: جشن نوروز جشن نیکی هاست و جشنواره رنگ، ما از دیار رنگیم و گرمی و آفتاب، چه زیبا گفت مختومقلی که نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است و رنگ کجا و دشنه و جنگ کجا؟
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
باکتری‌های روده و ارتباط با چاقی و دیابت پایگاه خبری لقمه: مطالعه جدید نشان می دهد بین دیابت و باکتری های روده ارتباط وجود دارد.