نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ورزش های قندسوز را بشناسید درمان مناسب بیماری پیچیده دیابت علاوه بر همکاری، ب...

  چه کسانی باید ویتامین سی بخورند؟ حدود 260 سال پیش فردی به نام دکتر جیمز لیند، پزشک ...

  30 دقیقه ورزش در روز برای کاهش وزن کافی است تحقیقات جدید نشان داد که 30 دقیقه ورزش در روز برای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میزان مجاز مصرف روزانه میوه و سبزیجات چقدر است؟ محققان می‌گویند خوردن روزانه 5 میوه و سبزیجات برای سلامت بدن مفید است؛ اما چرا 5 واحد میوه و سبزیجات؟
طرز تهیه ماشاب (آش محلی استان قم) سفره‌های ایرانی همچون تابلویی زیبا و رنگین است که هر شهر و استانی بخشی از آن را رقم زده است.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.