نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  11 عامل تغذیه‌ای اثرگذار بر افسردگی افسردگی یكی از شایع‌ترین مشكلات بهداشت روان است. ا...

  لیمو ترش مفیدترین دارو برای درمان گلو درد است لیمو ترش از جمله مواد بسیار مفید برای برطرف کردن ب...

  بهبود سنگ کلیه با مالیدن روغن شوید دکتر کردافشاری متخصص طب سنتی گفت: گرم نگه داشتن نا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.
نوشیدنی‌های موثر در رفع آکنه اگر می‌خواهید به پوست خود کمک کنید و از شر جوش‌های مزاحم و دانه‌های سر سیاه خلاص شوید، پس این نوشیدنی‌های طبیعی را امتحان کنید.
خواص پای مرغ بی‌شمار بشناسید عصاره پای مرغ، مملو از ویتامین D، ویتامین A، کلسیم، فسفر، منیزیم و اسیدهای چرب، همچنین سرشار از مواد غضروف‌ساز از جمله «سولفات کندروئتین» است که به جلوگیری و ترمیم نکروز و پوسیدگی مفاصل و غضروف‌ها کمک می‌کند.
مایکروفر خواص کدام مواد غذایی را از بین می برد مایکروفر یکی از مشهورترین و پر استفاده‌ترین لوازم خانگی در جهان است، نه تنها به دلیل این که به گرم کردن غذا در چند ثانیه کمک می کند، بلکه امکان پخت برخی وعده های غذایی در آب را نیز فراهم می کند. در حقیقت، هنگامی که برخی سبزیجات در این دستگاه پخته می شوند، آنها خواص بیشتری را در مقایسه با روش های پخت دیگر حفظ می‌کنند.