نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تقویت استخوان‌های بدن با این خوراکی‌ها سلامت، رشد واستحکام استخوان‌های بدن نیازمند املاح...

  نکاتی برای خوش مزه تر شدن سوپ جو 27 نکته برای اینکه سوپی خوشمزه‌تر و سالم‌تر بپزید....

  هفت ماده نفاخ را بشناسید لقمه:

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نان‌های رژیمی هم چاق می‌كند این روزها وقتی برای خرید نان به برخی از نانوایی‌های فانتزی سری می‌زنیم، با انواع مختلفی از نان‌های حجیم یا نازك و ترد شده‌ای كه حاوی سبوس یا دانه‌هایی چون كنجد، شاهدانه، زیره، مغز آفتابگردان، جو، چاودار یا برخی سبزیجات خشك هستند، مواجه می‌شویم.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
آیا به غذا هم می توان معتاد شد؟ محققان معتقدند برخی افراد اعتیاد به مواد غذایی دارند یعنی حتی بدون اینکه احساس گرسنگی بکنند عادت به خوردن آن ها را وادار به خوردن چیزی می کند.
6 اشتباه رایج درباره لاغر شدن شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهند با روش‌هایی مانند شام نخوردن یا ورزش کردن بیش از حد و سنگین لاغر شوند؟ از اینکه نتیجه نمی‌گیرید تعجب می‌کنید؟ تعجبی ندارد چون راه را کاملا اشتباه می‌روید.