نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که ...

  تا گرسنه نشده اید، غذا نخورید پایگاه خبری لقمه:تازه ترین مطالعات محققان غربی موی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زیتون سبز بخوریم یا زیتون سیاه؟ برای همراهی با غذا دوست دارید زیتون سیاه میل کنید یا زیتون سبز؟! شاید زیتون سبز کمی تکراری شده و زیتون سیاه به‌دلیل سر و شکلی که دارد، زیبا‌تر باشد! اما به نظر شما متخصصان تغذیه کدام زیتون را توصیه می‌کنند؟ زیتون رنگ‌شده نخورید!
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟
طعم بی رقیب غذاهای ایرانی انگشت‌هایی كه قبلا با آبگوشت‌های چرب و پردنبه خورده می‌شد و دل‌هایی كه قبلا برای قورمه‌سبزی‌های جا افتاده و خوش‌عطر غنج می‌رفت، حالا با پیتزاهای رنگ و وارنگ خورده می‌شود و برای لازانیا، سوشی و تاكو از حال می‌رود.