نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه‌ی خانگی‌ها قابل اعتماد نیستند خرید بادمجان‌های سرخ و بسته‌بندی شده کارخانه‌ای و ...

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  غذاهای عضله آور برای مردان بسیاری از افراد با وجود ورزش های مستمری که انجام م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
آمپول ضدچاقی تولید شد با کم شدن میزان تحرک بدن و ورزش نکردن بسیاری از افراد دچار چاقی می شوند،به همین دلیل دانش پژوهان دانشکده پزشکی هاوارد ،دست به تولید امپول ضدچاقی کرده اند ،که می تواند فواید ورزش را در بدن تقلید کند.
ویتامین C از مسمومیت ناشی از سرب جلوگیری می‌کند تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف کافی ویتامین C بدن انسان را از مسمومیت ناشی از ترکیبات سرب محافظت می‌کند.
فلفل سیاه تند اما درمانگر بدون شک فلفل سیاه ادویه مورد علاقه همه نیست؛ اما افرادی از این ادویه استفاده می‌کنند و به آن علاقه دارند معتقدند که این ادویه بسیار دوست داشتنی است.