نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  بهترین ظروف برای پخت غذا/ ظرف مسی مسمومیت‌زاست یک متخصص تغذیه می‌گوید: استفاده از ظروف مسی نه تنه...

  غذاهایی که دندانپزشکان هرگز نمی خورند! دندان پزشكان به جای مصرف فرآورده‌هایی مانند ذرت حج...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
غذاهای مرگ ‌آور، مهمان سفره ایرانی ‌ها «شکم سیر باشد، چه گندم چه جو» این اصطلاحی است که ما ایرانی‌ها صدها سال قبل، برای لزوم قناعت‌ورزی تکرار کرده‌ایم، اما این روزها دیگر نه‌ فقط مهم است شما چه می‌خورید، بلکه این که شما چه چیزی نمی‌خورید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.
پوستی سالم و بدون سرطان، با این خوراکی ها هر چیزی که می‌خوریم روی تک تک سلول‌هایمان تأثیر می‌گذارد. پوست هم به عنوان یکی از ارگان‌های بزرگ از این تأثیرات بی نصیب نیست.